loading...
softdownloads» بزگترین مرجع دانلود
dwadwa
dwadwadawdawdwadaw

MT GROUP بازدید : 314 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (2)

اینتر نود

سلام به همه ی بازدیدکنندگان و کاربران  عزیز سایت سافت دانلودز!امروز در این پست سافت دانلودز با نرم افزار قدرت مند اینتر نود در خدمت شما هستیم
این نرم افزار قابلیت های زیادی که از جمله میشه به موارد زیر اشاره کرد :
قسمت آموزش آپدیت نود 32
بخش آپدیت نرم افزار
قسمت پیام مدیر
قسمت تاریخ روز
قسمت دانلود جدید ترین ورژن نود 32
قسمت بروزرسانی کدها
 منتظر نسخه های بعدی این نرم افزار باشید!

باتشکر از جناب jakob بابت ساخت این نرم افزار ارشمند

در ادامه مطلب با ما همراه باشید


 

MT GROUP بازدید : 356 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (1)

دانلود نرم افزار my tv

با عرض سلام و خسته نباشید . در این پست از سایت سافت دانلودز برای شما نرم افزارmytv 3 .0 را داریم
این نرم افزار نرم افزاری  است که به وسیله آن میتوانید شبکه های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه های سراسری، شبکه های استانی، شبکه های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان پذیر میباشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت سافت دانلودز  در ادامه مطلب دریافت کنید.
 

 

MT GROUP بازدید : 250 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (1)

 

 

 

با تشکر از حسن نیت شما دوست عزیز کمتر کاربری پیدا می شود که با فرمت بسیار معروف در زمینه کتاب ها و سندهای الکترونیکی یعنی پی دی اف آشنایی نداشته باشد. شکی در این مطلب نیست که این فرمت تبدیل به یک فرمت جهانی شده و تمام دنیا پی دی اف را به عنوان فرمتی پیشرو در زمینه جابه جایی و مدیریت اسناد الکترونیکی خود پذیرفته اند.پی دی اف به دلایل متعدد است که توانسته اینقدر محبوب باشد و جای خود را به عنوان اولین انتخاب کاربران پیدا کند. پی دی اف مثل فرمت DOC و یا خیلی از فرمت های رایج دیگر نیست که به آسانی ساخته شود و یا حتی ویرایش گردد. برای ساخت آن باید حتما مراحلی را طی کرد . یکی از راه های ساختن اسناد با فرمت پی دی اف نصب نرم افزارهایی است که از طریق ساخت پرینتر مجازی قادرند تا فرمت های دیگر نظیر DOC را به PDF تبدیل کنند. انتخاب یک نرم افزار کامل در این زمان بسیار سخت است چراکه در هر زمینه ای با توجه به پیشرفت دنیای رایانه و نرم افزار ده ها و حتی صدها نرم افزار معروف وجود دارد و در زمینه مدیریت و ساخت فرمت پی دی اف هم به همین صورت است. معروف ترین ابزار در این زمینه محصول کمپانی قدرتمند Adobe یعنی Adobe Acrobat می باشد. مهم ترین مشکلی که در این نرم افزار برای بعضی از رایانه گریبانگیر کاربران می شود حجم بالایی است که این نرم افزار از حافظه و هارد دیسک سیستم اشغال می کند . برای مثال نسخه 10 از این نرم افزار برای نصب کامل حدود 2 گیگابایت فضا لازم دارد و در زمان اجرا هم فضای نسبتا زیادی از حافظه یا رم سیستم را اشغال می کند. نرم افزاری موجود است که می تواند تمامی کارهایی را که Adobe Acrobat انجام می دهد را بر عهده گیرد اما با سرعتی بسیار بالاتر و به گفته شرکت سازنده سرعتی برابر با 300% بیشتر از Adobe Acrobat که مطمئنا سرعتی قابل توجه برای کاربران خواهد بود. این نرم افزار Nitro PDF Professional نام دارد که به تازگی نسخه ای جدید از آن ارائه شده است. مهم ترین خصوصیات که از این نرم افزار می توان ذکر کرد این است که Nitro PDF Professional هم با ساخت پرینتری مجازی اقدام به تبدیل تعداد زیادی از فرمت ها به PDF می کند . قادر است مجموعه ای از اسناد پی دی اف را Combine کند. فایل ها را مورد ویرایش قرار دهد. از نظر امنیتی برروی اسناد پسورد گذارد. اقدام به تبدیل فرمت پی دی اف به فرمت های دیگر کند و در آخر هم مهم ترین بارزه ی آن هم که نمایش اسناد با سرعتی بسیار بالا است. برای این که بتوانید اسناد با بهترین کیفیت را از 300 فرمت به پی دی اف با بالاترین سرعت تبدیل کنید . و بتوانید اقدام به ویرایش و چاپ اسناد نمائید ما Nitro PDF Professional را به شما پیشنهاد می دهیم.

MT GROUP بازدید : 291 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

 

نرم افزارهای پلیر از با تشکر از حسن نیت شما دوست عزیز جمله پرکاربرد ترین نرم افزارهای رایانه ای هستند و به طور حتم هر کاربری با توجه به نیاز خود یکی از این نرم افزارها را انتخاب می کند. اما با وجود اینکه امروزه تعداد فرمت های فایل های صوتی و تصویری بشدت افزایش یافته، کاربران دو راه در پیش روی خود خواهند داشت. استفاده از نرم افزارهای متداول که بیشتر آنها از تعداد کمی از فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کنند و راه حل دوم استفاده از نرم افزارهایی که با پشتیبانی از اکثریت فرمت ها، کار را آسان کرده و کاربران را از نصب نرم افزارهای متعدد بی نیاز می کنند. از جمله معروف ترین این نرم افزارها Kmplayer است که توانسته توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کند و در مقابل، نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی از اصلی ترین رقیب های این نرم افزار به شمار می رود. GOM Player یکی از قدرتمند ترین ، کامل ترین و بهترین نرم افزارهای پلیر است و با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری یکی از قدرتمند ترین رقبای Kmplayer به شمار می رود. با استفاده از GOM Player می توانید اکثر فایل های صوتی و تصویری خود را پخش نمایید، دی وی دی فیلم تماشا کنید و از امکانات فوق العاده این نرم افزار در زمینه های مختلف بهره مند شوید. از جمله این امکانات می توان به امکان قرار دادن زیر نویس ، تغییر زمان بندی آن و قابلیت پخش فایل های Avi و Flv غیر قابل پخش در دیگر پلیر ها اشاره کرد. لازم به ذکر است که این نرم افزار رایگان بوده و نیاز به هیچگونه کرک و یا شماره سریالی ندارد. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجه نمایید...

برخی از ویژگی های نرم افزار GOM Player v2.1.27 Build 5031:
- پشتیبانی از اکثریت فرمت های صوتی و تصویری.
- قابلیت نمایش دی وی دی فیلم.
- امکان استفاده از زیرنویس.
- تنظیمات پیشرفته زیرنویس ازجمله تغییر زمان بندی.
- امکان تغییر ظاهر نرم افزار.
- محیط کاربری زیبا.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و....

MT GROUP بازدید : 302 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 6,664
  • بازدید کلی : 44,180
  • کدهای اختصاصی