loading...
softdownloads» بزگترین مرجع دانلود
dwadwa
dwadwadawdawdwadaw

MT GROUP بازدید : 217 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (1)

اندیشه ها

اندیشه کتاب زیبایی درون فایل پاور پوینت نوشته های زیبای داشنشمندان و اندیشمندان که بسیار زیبا هستند باشد که روزی راه درست را در زندگی پیدا کنیم

این مجموعه توسط سایت سفت دانلودز گرد اوری شده

شما میتوانید با مرا جعه به ادامه مطلب این کتاب الکترونیکی زیبا را دانلود کنید

MT GROUP بازدید : 211 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

لپ تاپ Dell XPS 13 نسخه توسعه دهندگان در دسترس قرار گرفت. این لپ تاپ لینوکسی ۱۵۴۹ دلار قیمت داشت که برای آن قیمت جدید ۱۴۴۹ دلار در نظر گرفته شده است. علاوه بر این Dell XPS 13 مخصوص Developer یا توسعه دهندگان لینوکسی است.

این لپ تاپ حدود ۵۰ دلار از نسخه ویندوزی گران تر است.  Dell XPS 13 با سیستم عامل لینوکس  Ubuntu 12.04 عرضه می شود که از پیش روی آن نصب شده است. مشخصات Dell XPS 13 شامل پردازنده انتخابی Intel i5 or i7 , رم ۸ گیگابایتی,۲۵۶GB SATA III SSD و دو پورت USB 3.0 می باشد.صفحه نمایش این لپ تاپ لینوکسی ۱۳٫۳ اینچی با وضوح ۱۳۶۶ در  ۷۶۸ پیکسل است.

MT GROUP بازدید : 241 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

ای تی

این روز ها سرویس های ارسال و دریافت ایمیل از اهمیت خاصی برخوردار هستند. یاهو یکی از این سرویس ها است که اکنون محبوبیت زیادی را میان کاربران اینترنت به دست آورده است.

بقیه در ادامه مطلب

MT GROUP بازدید : 222 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

 

با عرض سلام خسته نباشید خدمت کاربران عزیز سافت دانلودز 

سیستم سایت ساز اینتر سایت ساخته شد

مدتی بود که کاربران میگفتند ما هم میخوایم سایت داشته باشیم و ماهم  بخواطر شما این سیستم سایت ساز رو ساختیم امیدوارم خوشتون بیاد

این سیستم امکاناتی بسیار زیادی دارد وسعی میشود به مرور امکاناتی بیشتری به سیستم اضافه شود

شما میتوانید با رفتن به ادرس زیر از خدمات این سیستم استفاده کنید

با تشکر تیم مدیریتسافت دانلودز

MT GROUP بازدید : 239 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (1)

سافت دانلودز

در این ساعت در سایت سافت دانلودز  ضمیمه رایگان قاب کوچک شماره ۳۶۴را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که میتوانید هم اکنون دریافت نمایید. ضمیمه قاب کوچک با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات، معرفی فیلم و سایتهای متنوع، نقد و معرفی و بررسی سینماهای جهان و آموزش های مختلف، اخبار ، معرفی نرم افزار ها، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته شنبه ها منتشر می شود.

 

MT GROUP بازدید : 314 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (2)

اینتر نود

سلام به همه ی بازدیدکنندگان و کاربران  عزیز سایت سافت دانلودز!امروز در این پست سافت دانلودز با نرم افزار قدرت مند اینتر نود در خدمت شما هستیم
این نرم افزار قابلیت های زیادی که از جمله میشه به موارد زیر اشاره کرد :
قسمت آموزش آپدیت نود 32
بخش آپدیت نرم افزار
قسمت پیام مدیر
قسمت تاریخ روز
قسمت دانلود جدید ترین ورژن نود 32
قسمت بروزرسانی کدها
 منتظر نسخه های بعدی این نرم افزار باشید!

باتشکر از جناب jakob بابت ساخت این نرم افزار ارشمند

در ادامه مطلب با ما همراه باشید


 

MT GROUP بازدید : 356 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (1)

دانلود نرم افزار my tv

با عرض سلام و خسته نباشید . در این پست از سایت سافت دانلودز برای شما نرم افزارmytv 3 .0 را داریم
این نرم افزار نرم افزاری  است که به وسیله آن میتوانید شبکه های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه های سراسری، شبکه های استانی، شبکه های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان پذیر میباشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت سافت دانلودز  در ادامه مطلب دریافت کنید.
 

 

MT GROUP بازدید : 250 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (1)

 

 

 

با تشکر از حسن نیت شما دوست عزیز کمتر کاربری پیدا می شود که با فرمت بسیار معروف در زمینه کتاب ها و سندهای الکترونیکی یعنی پی دی اف آشنایی نداشته باشد. شکی در این مطلب نیست که این فرمت تبدیل به یک فرمت جهانی شده و تمام دنیا پی دی اف را به عنوان فرمتی پیشرو در زمینه جابه جایی و مدیریت اسناد الکترونیکی خود پذیرفته اند.پی دی اف به دلایل متعدد است که توانسته اینقدر محبوب باشد و جای خود را به عنوان اولین انتخاب کاربران پیدا کند. پی دی اف مثل فرمت DOC و یا خیلی از فرمت های رایج دیگر نیست که به آسانی ساخته شود و یا حتی ویرایش گردد. برای ساخت آن باید حتما مراحلی را طی کرد . یکی از راه های ساختن اسناد با فرمت پی دی اف نصب نرم افزارهایی است که از طریق ساخت پرینتر مجازی قادرند تا فرمت های دیگر نظیر DOC را به PDF تبدیل کنند. انتخاب یک نرم افزار کامل در این زمان بسیار سخت است چراکه در هر زمینه ای با توجه به پیشرفت دنیای رایانه و نرم افزار ده ها و حتی صدها نرم افزار معروف وجود دارد و در زمینه مدیریت و ساخت فرمت پی دی اف هم به همین صورت است. معروف ترین ابزار در این زمینه محصول کمپانی قدرتمند Adobe یعنی Adobe Acrobat می باشد. مهم ترین مشکلی که در این نرم افزار برای بعضی از رایانه گریبانگیر کاربران می شود حجم بالایی است که این نرم افزار از حافظه و هارد دیسک سیستم اشغال می کند . برای مثال نسخه 10 از این نرم افزار برای نصب کامل حدود 2 گیگابایت فضا لازم دارد و در زمان اجرا هم فضای نسبتا زیادی از حافظه یا رم سیستم را اشغال می کند. نرم افزاری موجود است که می تواند تمامی کارهایی را که Adobe Acrobat انجام می دهد را بر عهده گیرد اما با سرعتی بسیار بالاتر و به گفته شرکت سازنده سرعتی برابر با 300% بیشتر از Adobe Acrobat که مطمئنا سرعتی قابل توجه برای کاربران خواهد بود. این نرم افزار Nitro PDF Professional نام دارد که به تازگی نسخه ای جدید از آن ارائه شده است. مهم ترین خصوصیات که از این نرم افزار می توان ذکر کرد این است که Nitro PDF Professional هم با ساخت پرینتری مجازی اقدام به تبدیل تعداد زیادی از فرمت ها به PDF می کند . قادر است مجموعه ای از اسناد پی دی اف را Combine کند. فایل ها را مورد ویرایش قرار دهد. از نظر امنیتی برروی اسناد پسورد گذارد. اقدام به تبدیل فرمت پی دی اف به فرمت های دیگر کند و در آخر هم مهم ترین بارزه ی آن هم که نمایش اسناد با سرعتی بسیار بالا است. برای این که بتوانید اسناد با بهترین کیفیت را از 300 فرمت به پی دی اف با بالاترین سرعت تبدیل کنید . و بتوانید اقدام به ویرایش و چاپ اسناد نمائید ما Nitro PDF Professional را به شما پیشنهاد می دهیم.

MT GROUP بازدید : 291 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

 

نرم افزارهای پلیر از با تشکر از حسن نیت شما دوست عزیز جمله پرکاربرد ترین نرم افزارهای رایانه ای هستند و به طور حتم هر کاربری با توجه به نیاز خود یکی از این نرم افزارها را انتخاب می کند. اما با وجود اینکه امروزه تعداد فرمت های فایل های صوتی و تصویری بشدت افزایش یافته، کاربران دو راه در پیش روی خود خواهند داشت. استفاده از نرم افزارهای متداول که بیشتر آنها از تعداد کمی از فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کنند و راه حل دوم استفاده از نرم افزارهایی که با پشتیبانی از اکثریت فرمت ها، کار را آسان کرده و کاربران را از نصب نرم افزارهای متعدد بی نیاز می کنند. از جمله معروف ترین این نرم افزارها Kmplayer است که توانسته توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کند و در مقابل، نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی از اصلی ترین رقیب های این نرم افزار به شمار می رود. GOM Player یکی از قدرتمند ترین ، کامل ترین و بهترین نرم افزارهای پلیر است و با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری یکی از قدرتمند ترین رقبای Kmplayer به شمار می رود. با استفاده از GOM Player می توانید اکثر فایل های صوتی و تصویری خود را پخش نمایید، دی وی دی فیلم تماشا کنید و از امکانات فوق العاده این نرم افزار در زمینه های مختلف بهره مند شوید. از جمله این امکانات می توان به امکان قرار دادن زیر نویس ، تغییر زمان بندی آن و قابلیت پخش فایل های Avi و Flv غیر قابل پخش در دیگر پلیر ها اشاره کرد. لازم به ذکر است که این نرم افزار رایگان بوده و نیاز به هیچگونه کرک و یا شماره سریالی ندارد. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجه نمایید...

برخی از ویژگی های نرم افزار GOM Player v2.1.27 Build 5031:
- پشتیبانی از اکثریت فرمت های صوتی و تصویری.
- قابلیت نمایش دی وی دی فیلم.
- امکان استفاده از زیرنویس.
- تنظیمات پیشرفته زیرنویس ازجمله تغییر زمان بندی.
- امکان تغییر ظاهر نرم افزار.
- محیط کاربری زیبا.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و....

MT GROUP بازدید : 302 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

MT GROUP بازدید : 271 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)


با تشکر لز حسن نیت شما دوست عزیز نرم افزار Comodo Dragon یک مرورگر جدید توسط کمپانی معروف Comondo است که به زودی نسخه Comodo Dragon 20.0 Final منتشر شده است. این مرورگر که سازندگان آن بر روی افزایش سرعت آن کار کرده اند دارای قابلیت های بسیار زیادی از جمله امنیت بسیار بالا در مقابله به هکرها و ویروس ها، مصرف کمتر از حافظه رم سیستم، سازگاری کامل با تکنولوژی SSL و… می باشد. شما می توانید نرم افزار Comodo Dragon 20.0 Final را با لینک مستقیم در ادامه مطلب دانلود نمایید و از این مرورگر پرسرعت و قدرتمند نهایت استفاده را ببرید.

MT GROUP بازدید : 222 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

 

با تشکر از حسن نیت شما دوست عزیز مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا است. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera:
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing
- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
- Mail و Chat در سایت Opera
- pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
- پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از ۴ گیگابایت
- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
- امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
- امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

MT GROUP بازدید : 193 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

 

 

 

امروزه استفاده از شبکه های بی سیم در سراسر جهان افزایش یافته و این نوع از شبکه های به دلیل قابلیت هایشان در زمره ی پرطرفدارترین شبکه ها قرار دارند با این اوصاف امنیت شبکه های بی سیم برای مدیران و کاربران آن در الویت قرار دارد.
نرم افزار Elcomsoft Wireless Security Auditor ابزاری است که برای مدیران شبکه قابلیت برقراری امنیت در یک شبکه ی بی سیم را فراهم می کند. این نرم افزار با تلاش برای بازیابی رمز عبور متنی WPA/WPA2-PSK امنیت شبکه ی بی سیم را مورد بررسی قرار می دهد. ابزار بازیابی پسورد بی سیم در این محصول از سرعت بالایی در این زمینه برخوردار است. به علاوه با بهره گیری از امکانات متنوع و پیشرفته از dictionary attack پشتیبانی نموده و از تمام log های استاندارد tcpdump نیز حمایت می کند.

 

MT GROUP بازدید : 202 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

اندوید

 

————————

با توجه به گسترش ویندوز ۸ ، بر آن شدیم که شبیه ساز آن را برای سیستم عامل آندروید در سایت قرار دهیم.شما با نصب این نرم افزار  میتوانید محیط ویندوز ۸ را در موبایل و یا تبلت خود داشته باشید و قسمت های مختلف گوشی خود را بر روی هوم اسکرین خود تماشا کنید.

شما هم اکنون میتوانید این نرم افزار زیبا را از softdownloads.دریافت نمایید.

MT GROUP بازدید : 494 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (1)

 

 


با تشکر از حسن نیت شما دوست عزیز لطفا بعد از دانلود نظر بدهیدبا جود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ،Windows Media Player،WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. اخیرا در نسخه های جدید امکان نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت هم فراهم شده است ؛ کاربرانی که فیلم های سه بعدی دارند می توانند حالا با بالاترین کیفیت به تماشای این گونه فیلم ها بنشینند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار KMPlayer:
- محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا كنون ديده ايد
- پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري رایج
- امكان كپچر كردن فايلها با كيفيت قابل قبول
- در اختيار گذاشتن تمام اطلاعات يك فايل صوتي يا تصويري مانند
- هماهنگي و پشتيباني از برنامه های رایج صوتی و تصویری
- امکان استخراج تصاویر و فایل های صوتی به صورت اوریجینال
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
- قابليت تعريف و تنظيم كليدهاي پخش برنامه به آساني
- قابليت پشتیباني از پوسته و پلاگين هاي مختلف در برنامه
- قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
-
پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
- پشتباني كامل از فايلهاي فلش
- پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
- دسترسی ساده تر به فایل های صوتی و تصویری
- امكان پخش فايلهاي AAC, OGG
- پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته هاي جذاب و زيبا با قابلیت خصوصی سازی
- سازگاری با زیرنویس فیلم ها با پشتیبانی از زبان های مختلف
- امكان هماهنگ شدن با پلاگين هاي Winamp
- نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

MT GROUP بازدید : 1022 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (0)

به دنبال استقبال کاربران سایت SOFTDOWNLOADS از نسخه های مختلف بازی کانتر، این بار هم نسخه ای جدید و متفاوت را به شما معرفی میکنیم.

بازی Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition توسط یک تیم روسی پچ شده است و ده ها سرور رایگان و پرسرعت برای بازی آنلاین دارد.

 

مهم ترین قابلیت این نسخه از بازی کانتر، این است که حتی با سرعت پایین اینترنت و پینگ بالا، میتوانید به سرورهای آنلاین وصل شده و با حرفه ای ترین بازیکنان کانتر بازی کنید.

برای اتصال به این سرورها، نیازی به وارد کردن IP نیست. بلکه لیست سرورها در منوی اول بازی نمایش داده شده اند و میتوانید به یکی از آنها متصل شوید و بازی کنید.

 

بازی کانتر سورس استروگینو، برای اولین بار توسط سایت SOFTDOWNLOADS به کاربران فارسی زبان معرفی شده است و میتوانید در ادامه آن را دانلود کنید.

MT GROUP بازدید : 317 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)

دانلود نرم افزار قفل درایو های کامپیوتر - 1st Disk Drive Protector 3.8

(دانلود اختصاصی ازsoftdownlods)

 

 

 

میخواهید جلوی ورود و خروج اطلاعات از کامپیوتر خود را بگیرید ؟ نرم افزار 1st Disk Drive Protector را امتحان کنید.

 

نرم افزار 1st Disk Drive Protector یک نرم افزار امنیتی کامل برای قفل کردن درایو های کامپیوتر است. این نرم افزار میتواند درایو های فلاپی، CD/DVD/Blu-Ray و همچنین پورت های USB را قفل کند. توانایی قفل گذاری و ایجاد محدودیت بر روی درایو های تحت شبکه، از دیگر قابلیت های این برنامه است.

MT GROUP بازدید : 200 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رتوش و آرایش عکس صورت - AKVIS MakeUp 2.5.3

(دانلود اختصاصی از softdownloads)

 

دوست دارید خودتان عکس هایتان را رتوش کنید تا در آنها زیباتر دیده شوید ؟

نرم افزار AKVIS MakeUp در خدمت شماست !

 

حتما شما هم عکس های آدم های مشهور مثل هنرمندان مختلف را دیده اید که روی آنها کار شده و با استفاده از جلوه های گرافیکی، عکس ها را زیباتر و دلربا تر کرده اند ! نرم افزار AKVIS MakeUp به عنوان یک نرم افزار رتوش و همچنین آرایش عکس، میتواند زیبایی چهره شما را در عکس چندین برابر کند.

 

این نرم افزار به سادگی و با چند کلیک قادر است لک و خال های روی پوست را بردارد و جلوه ای زیبا و درخشان به پوست در عکس بدهد. از این نرم افزار برای رتوش عکس مدل ها برای چاپ روی جلد مجلات مختلف استفاده میشود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

MT GROUP بازدید : 229 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)


با تشکر از حسن نیت شما معروف ترین نرم افزار برای برنامه نویسان است. ویژوال استودیو مجموعه کاملی از تمام ابزارهای برنامه نویسی را شامل میشود که از طرف کمپانی مایکروسافت عرضه شده و از مهم ترین ابزارهای توسعه برنامه های تحت ویندوز و همچنین نرم افزارهای تحت وب میباشد.



مجموعه Visual Studio در واقع یک IDE (یا Integrated Development Environment به معنای محیط توسعه یکپارچه) است. یعنی برنامه نویسان با استفاده از مجموعه ابزارهایی که در قالب ویژوال استودیو ارائه شده است، میتوانند بدون نیاز به هیچ برنامه جانبی دیگر، برای پلتفرم های مختلف برنامه نویسی کنند. فرقی نمیکند که هدف آنها یک Application تحت ویندوز باشد یا یک نرم افزار موبایل و یا حتی نرم افزار تحت شبکه. ویژوال استودیو تمام ابزارهای لازم را دارد.



ویژوال استودیو، ابزارهای لازم برای برنامه نویسی و توسعه تحت محیط های زیر را فراهم میکند :

ASP.Net , VB.Net , C# , C++ , Java



همچنین ابزارهای لازم برای ساخت برنامه های تحت ویندوز موبایل و سایر گجت هایی که مجهز به یکی از سیستم عامل های مایکروسافت باشند نیز در مجموعه ی Visual Studio قرار دارد.

MT GROUP بازدید : 356 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)



 با تشکر از حسن نیت شما دوست عزیز نرم افزار Corel Draw  یکی از بهترین نرم افزار ها در ایجاد و ویرایش فایل های گرافیکی برداری یا Vector است. البته کورل دراو برای ویرایش تصاویر نیز چیزی از فتوشاپ کم ندارد. اما اگر به دنبال نرم افزاری برای ساخت و ادیت تصاویر وکتور هستید، قطعا Corel Draw بهترین انتخاب است.



در این مطلب، جدیدترین نسخه از نرم افزار کورل دراو، یعنی Corel Draw Graphics Suite X6 که به کورل 16 نیز معروف است را برای شما آماده کرده ایم. آن هم در دو نسخه 32 و 64 بیتی.

MT GROUP بازدید : 526 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

سافت دانلودز

 

با تشکر از حسن نیت شما دوست عزیز Bannershop GIF Animatorبهترین و کاربردی ترین نرم افزار برای ساخت بنر های تبلیغاتی GIF می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید بنرهایی بسیار کم حجم و بسیار زیبا ، آن هم با صرف کمترین زمان ممکن بسازید. این نرم افزار به شما قابلیت ساخت صفحه های گوناگون و قرار دادن تصاویر دلخواهتان را در صفحه مورد نظرتان می دهد. شما می توانید برای صفحات گوناگون بنر زمان تعیین کنید تا بعد از گذشت زمانی مشخص تصاویر تغییر کنند. این نرم افزار بسیار کم حجم قابلیت نصب بر روی ویندوز های مختلف از جمله دو ویندوز محبوب ویستا و ۷ را نیز دارد. شما می توانید این نرم افزار جالب را از سایت سافت دانلودز دریافت نمایید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bannershop GIF Animator 5.1.2.0 :
- حجم بسیار پایین نرم افزار
- سرعت بسیار بالا در تهیه بنرها
- قابلیت تنظیم زمان پخش هریک از بنرها
- امکان تعیین کیفیت تصاویر خروجی
- سازگاری با ویندوزهای مختلف به خصوص ویستا و ۷
- دارای افکت های مختلف نوری- پشتیبانی از زبان فارسی در نرم افزار
و …

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 6,647
  • بازدید کلی : 44,163
  • کدهای اختصاصی